Billigt. Enkelt. Vardia. 70106060

Henter pris...

Hvis du ikke er tilfreds

Vi bestræber os altid på, at du som kunde får en god og korrekt rådgivning og behandling. Det kan dog ikke undgås, at der i visse tilfælde opstår uenighed om, hvad du som kunde er berettiget til eller kan forvente.


Derfor skal du gøre følgende, hvis du enten ikke er tilfreds med vores skadebehandling eller generelle rådgivning.

1. Utilfredshed med din skadebehandling

Vi bestræber os altid på at undgå misforståelser og ønsker at få dem ud af verden i direkte samarbejde med dig som kunde. Kontakt derfor altid først den skadebehandler, du har været i kontakt med, eller personens overordnede.

Vi samarbejder med Crawford, et af verdens største skadehåndteringsselskaber. På den måde er vores kunder altid garanteret en objektiv vurdering af skaden. Gennem Crawford er vi repræsenteret i hele Danmark.

Send en e-mail til klage@vardia.dk, hvor du beskriver årsagen til, at du ønsker en ny gennemgang af din skadesag.

Ved at bede om en ny gennemgang giver du os mulighed for at rette op på eventuelle fejl. Enten ved at vi ændrer vores afgørelse af din sag, eller ved at vi forklarer årsagen til vores afgørelse på en anden og bedre måde.

2. Utilfredshed med din rådgivning

Vi bestræber os altid på at undgå misforståelser og ønsker at få dem ud af verden i direkte samarbejde med dig som kunde. Kontakt derfor altid først den rådgiver, du har været i kontakt med, eller personens overordnede.

Send en e-mail til klage@vardia.dk, hvor du beskriver årsagen til, at du ønsker en ny gennemgang af din sag.

Ved at bede om en ny gennemgang giver du os mulighed for at rette op på eventuelle fejl. Enten ved at vi ændrer vores afgørelse af din sag, eller ved at vi forklarer årsagen til vores afgørelse på en anden og bedre måde.

Du kan også klage via dette link til europæiske klageportal: ODR (Online Dispute Resolution)

 

Fortsat ikke tilfreds?

Hvis du efter en ny gennemgang fortsat mener, at vores behandling af din skadesag er forkert, kan du kontakte Ankenævnet for Forsikring.

Ankenævnet for Forsikring vil behandle din sag ud fra forsikringsvilkår og lovgivning i den konkrete sag.

Behandling af en klagesag hos Ankenævnet for Forsikring er gratis, både for privatpersoner og virksomheder.

Klageansvarlig

Michael Wain Poulsen

Produkt- og Udviklingschef Vardia Danmark

E-mail: klage@vardia.dk

Henter pris...